FC2ブログ

Peachy!!

100%(백퍼센트)の記録♡ For all Perfection

150424 ツイッター・インスタグラム訳  

11123807_357936601072334_88184606_n.jpg
좋다 
いい

記事ソース





Tyga (タイガ)- Enemies ( 敵 )

[Intro:]
Yeah, need a break though...

[Verse 1: Tyga]
Driving, but my mind in the back.
You are alone, but it's quiet cause we occupy to that.
I left my phone, stopped for gas, then some girl named Janet call
Said it really pissed you off and you let it build a wall.
Emotions tall, we're in the mall and some random girl call and Mina text it back.
I ain't trying to lose it all, cause family first and pussy last.
The last pussy that I had it was good, but she ain't no trophy to brag,
But I should do it anyway, cause we can fall off any day.
And you'll be right back to where you was, yeah, your momma place.
Had things to say and girls are paid and you just lay around, man, you're so spoiled now, only child!
Been this as usual, while you yell our business so loud.
Bringing these groupie bitches around you; they ain't your friends, they're fowl.
Swear so they tell addresses in your mail first to say: "I told you so! ",
But first off, ain't they all alone?
Yeah, I told you so, you keep your enemies too close.
Not everybody auntie know, we're supposed to be like on the low!
Remember before we've been down this road, tie your flat on the slope.
Came to a stop as soon as I spoke, cause you know:

[Hook:]
I wanna tell the world about you, but this is like you sworn the secrecy!
What do we sacrifice, growing up to fall in love so fast, hope we don't become enemies!
I put my faith in God, you put your faith in me, now I'm just trying to keep my sanity!
Why do we sacrifice to fall in love so fast?
Man, I hope we don't be enemies.
I'm still seeking...

[Verse 2: Tyga]
I ran into my ex like the other day didn't wanna let you know, cause usually you look the other way.
Despise face with hatred, visions of me and her naked.
Lies, you can't take it, cheated before, but not lately!
Lately I've been so into this shit, love is amazing!
Said: 'you was amazing spending your time
All of your time into the days when, but it's one person you relate with.
You go wild and lay with!
Never been good with relationships, life difficult, she make it basic.
Yeah, when I'm basic I drive slow, your body in my control.
It's my control, ain't gotta go, no way, just pose like feel gold!
Let the time go, we'll go, too...
No telling what I might do without you, cause I got a pass and you do too,
But I ain't gotta judge what you've been through, cause:

[Hook:]
I wanna tell the world about you, but this is like you sworn the secrecy!
What do we sacrifice, growing up to fall in love so fast, hope we don't become enemies!
I put my faith in God, you put your faith in me, now I'm just trying to keep my sanity!
Why do we sacrifice to fall in love so fast?
Man, I hope we don't be enemies.
I'm still seeking...
Cause you know:
I wanna tell the world about you, but this is like you sworn the secrecy!
What do we sacrifice, growing up to fall in love so fast, hope we don't become enemies!
I put my faith in God, you put your faith in me, now I'm just trying to keep my sanity!
Why do we sacrifice to fall in love so fast?
Man, I hope we don't be enemies.
I'm still seeking...

歌詞和訳が見つからず、ラップ歌詞のため、下ネタありでうまく訳せません(^^;
お気に入りの曲のようです

2013年4月9日リリース
Tyga(タイガ) 1989年11月19日 アメリカ合衆国 カリフォルニア州, コンプトン出身のラッパー。
3rdアルバム「Hotel California」
この曲は13曲目の曲になります。

関連記事

[edit]

category: ★Twitter・Instagram

tag: 백퍼센트  100%  ペクポ  チャンヨン 
tb: --   cm: --

カテゴリ

検索フォーム

軍隊情報

最新記事

リンク

カレンダー

News!!

翻訳(Translation)번역

100%の韓国デビューから

Birthday

QRコード

全記事表示リンク